E-Kuliah 1 :- [Rahsia Perniagaan E-book di Internet ] Siri 1

Seringkali pelajar saya bertanya apakah business yang paling senang untuk pelajar. Saya beritahu mereka perniagaan yang menggunakan internet kerana pasarannya luas dan tanpa sempadan. Oleh itu saya akan memulakan Kuliah pertama saya tentang Rahsia Perniagaan Digital.

Selamat datang ke hari pertama  kursus maya Rahsia Bisnes Digital dan terima kasih atas minat anda pada  mini kursus maya yang ringkas ini.

Saya takkan bertanya samada anda  pernah menjana pendapatan di internet atau tidak. Pada hakikatnya, rata-rata ramai yang sudah menjana pendapatan mereka di Internet.

Persoalannya ialah… bagaimana anda dapat melibatkan diri dalam fenomena menjana  pendapatan ini dan apakah situasi yang ideal untuk anda lakukannya?

Sehingga kini, mungkin ada beribu-ribu  cara untuk menjana pendapatan sampingan walaupun anda tinggal di negara kecil  seperti Malaysia tetapi masih dapat  mengumpul pulangan dalam dollar Amerika  dari negara Amerika Syarikat, Kanada,  UK dan semestinya juga dari Malaysia.

Sememangnya saya boleh terus menerus  bercerita cara demi cara, dimana ia akan berterusan siang dan malam tanpa henti.

Saya tahu bahawa anda akan teruja dengan pengetahuan baru yang bakal anda dapat dari e-kursus ini… dan inilah sebabnya kenapa saya mencipta ebook “Rahsia Perniagaan Digital”, yang mengandungi satu cara mendapatkan wang secara berulang kali dan dari beberapa saluran pendapat dengan  cara menjual satu produk informasi.

Secara ringkasnya, menjual produk informasi mempunyai banyak kelebihannya.

1. Keuntungan anda boleh mencecah sehingga 100%.

Produk informasi adalah produk digital dimana ia tidak akan habis dijual dan boleh di cetak semula kepada beratus-ratus atau beribu-ribu cetakan maya. Paling menyeronokkan ialah anda cuma perlu mereka cipta satu produk informasi dan terus menjualnya pada pelanggan. Ini adalah cara bagaimana anda dapat keuntungan sehingga mencecah 100%.

2. Anda boleh menjadikan proses  penjualan produk digital berjalan secara automatik atau separa automatik.

Bayangkan anda pergi pusat membeli belah selama 3 jam dan sekembali anda ke rumah, anda dapati ada 10 emel memberitahu anda bahawa penjualan produk  informasi telah terhasil semasa anda
sedang menikmati keseronokan membeli belah.

Jangan cakap saya mereka-reka sahaja – katakan yang ianya satu fakta kerana, percayalah… ia berlaku atas saya.

3. Produk informasi “anda” adalah senang untuk direka cipta.

Sememangnya ada alasan kenapa “anda” ada tanda ” ” di dalam baris tajuk kecil di atas. Untuk sesetengah orang, merekacipta satu produk info yang bermula dari akar umbi untuk dijual
pada pelanggan di internet, mungkin menjadi satu halangan yang besar.

Saya tidak mengatakan yang anda tidak mungkin dapat melakukannya tetapi apa yang saya aksudkan ialah bila anda mula mempelajari rahsia yang saya bongkar di dalamebook “Rahsia Perniagaan Digital”, anda tidak perlu risau lagi tentang merekacipta produk info/digital anda dari akar umbi lagi.

Anda sememangnya boleh senantiasa merekacipta sebarang produk informasi yang anda suka – ontohnya seperti ebook, produk perisian atau audio/video produk.

Tidak ada salahnya atau kemudaratannya  selagi anda tahu arah tujuannya.

Dengan sedikit kreativiti, anda akan dapat menghasilkan pendapatan dari internet yang lumayan satu hari nanti.

Dengan itu, saya berharap anda pelajari sesuatu yang berharga dari e-kursus Rahsia Bisnes Digital pada hari pertama ini.

Jumpa anda lagi dalam e-kuliah 1 siri ke 2 Rahsia Perniagaan Digital.

Posted on April 18, 2008, in E-Kuliah. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

