Baru sedar…hebatnya dunia blog.

Salam…

Sekian lama saya mengenali Blog..kira-kira 4 tahun yang lalu. Pernah menulis Blog menerusi laman Blog Minangkabau menggunakan blogspot tetapi tidak serius. Blog itu akhirnya tidak dijengok dan berkubur. Kini 2008 tsunami Blog telah bermula..Akhirnya setelah digali, digali & digali rupanya blog ini banyak sumber yang boleh dibuat rujukan. Sungguh indah dunia Blog yang mampu memaparkan banyak maklumat yang selama ini kita tidak sedar. Alhamdulliah. .Kadang-kadang saya mengambil masa selama 10 jam untuk mencari dan memilih link-link yang sesuai untuk diletakkan di 2 Blog saya iaitu Blog Alam Maya atau Blog Suara Rakyat. Kini dalam Blog Alam Maya saya sedang mengumpul maklumat motivasi dan maklumat agama. Saya harap para pengunjung dapat memanfaat link yang saya sediakan..

Salam sayang,

Bakry 

Posted on April 19, 2008, in E - Catatan Penulis. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

