PTK 4 : Tempat untuk membuat jaringan rakan sekerja

Salam…

Alahai…curi masa sikit masa presentation PTK untuk menulis. Dah 5 hari berkampung di UiTM Shah Alam dan bermastautin di Prescott Hotel bermula 17 Dis dan akan berakhir 24 dis 2008.

PTK adalah syarat untuk naik pangkat & gaji. Rasanya kalau ditanya rakan-rakan PTK hampir kesemuanya mengikuti PTK untuk naik pangkat dan kenaiakn gaji. Tidak ramai ingin mengambilnya jika sekadar krusus tanpa ganjaran keran masanya terlalu lama. Untuk yang telah bersuami dan beristeri sudah tentulah kerinduan itu amat terasa kerana berjauhan. Namun demi masa depan keluarga ianya dilupakan seketika.

Bagi saya saat ini amat seronok kerana dapat berjumpa ramai kawan. Kesempatan bertugas di beberapa kampus cawangan dan induk menjadikan saya begitu teruja berjumpa kawan lama. Kepada rakan PTK 4 ambilan Dis 2008 saya mengucapkan selamat berjaya.

Nah…nilah gambar yang sekian lama saya tunggu untuk diuplod dalam blog saya. Terima kasih bayak-banyak pada Hj. Saudi. Dr. Zaini & Salina. Susah nak hantar kata Hj. Saudi kerana e-mail saya ditendang semula. Akhirnya dapat juga..Alhamdulliah..[nota: senarai nama akan saya update kemudian]

ptk-4-satu

Peserta PTK 4

Dari Kiri – Kanan(berdiri)

Dari Kiri – Kanan (duduk)

Tn. hj Saudi. penghulu PTK 4

Tn. Hj Saudi. penghulu PTK 4 Dis. 2008

Peserta PTK 4 dec 2008

Peserta PTK 4 Dec 2008 bergambar bersama penilai.

Posted on December 22, 2008, in E - Catatan Penulis. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. their is a problem in the first place

Leave a Reply

