Buku Blog

Masa malam yang ada dan berjauhan dari keluarga perlu digunakan sepenuhnya. Untuk tahun 2009 ini saya berazam untuk menerbitkan sebuah buku Blog [nota: tajuk sebenar belum pasti].

Semalam ketika sedang mengemaskini kandungan buku Blog ini, saya didatangi oleh dua orang rakan serumah iaitu  Syed Izzaddin dan Ust. Dziauddin. Mereka begitu teruja bila saya menerangkan peranan besar yang boleh dimainkan oleh blog dalam kehidupan seorang pensyarah. Saya mencadangkan kepada semua rakan agar memindakan semua artikel anda di dalam http://www.scribd.com. Ini penting untuk perkongsian maklumat. Beliau mahu buku ini cepat dicetak. Ini membuat saya teruja dan bersemangat untuk mempercepatkan proses penghasilan buku blog ini. Doakan saya sihat dan kuatkan semangat untuk menyiapkan buku ini.

Documents

Posted on January 14, 2009, in Blog, Buat blog, Buku Blog and tagged . Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. salam saudara,
    saya ‘ter’jumpa blog saudara ini ketika saya mahu akses ke blog jabatan saya. alhamdulillah dan terima kasih saya ucapkan kepada saudara kerana memilih blog jabatan saya RESEARCH@IPBMM sebagai salah satu blog pilihan saudara. blog itu saya bina pada awal tahun lepas. memang tidak begitu banyak entry tetapi…saya sangat berharap agar minda setiap pendidik seperti saudara dan saya akan mula berubah daripada bentuk perkongsian biasa (kuliah, ceramah, bengkel dll) kepada bentuk perkongsian baharu yang lebih cepat, lebih terkini dan lebih ‘tanpa sempadan’. tahniah diucapkan kepada saudara atas usaha berkongsi ilmu dalam blog saudara dan juga pengajian saudara dalam memartabatkan profesion sebagai pendidik di IPT.

    • salam..terima kasih Pn. Intan atas komen yang diberikan. Ilmu Allah S.w.t terlalu luas. Oleh itu sama-sama kita berkongsi ilmu dan sebarkanlah ilmu Allah itu untuk generasi akan datang. Saya doakan Puan Intan & keluarga berjaya di dunia & akhirat

  2. Yup en.bakri, sy dpt maklumat untuk buat assignment pun dr situ. mudah nk download atau nk kongsi.

Leave a Reply

