PELANCARAN KEDAI MAYA :SUCCESSMALL.NET

As Salam Buat Semua Peminat & Pengunjung Blog ALAM MAYA..

Saya ingin merakamkan ucapan ribuan terima kasih atas sokongan anda kepada BLOG ALAM MAYA.
Kini sebagai satu usaha DAKWAH saya kepada masyarakat, saya telah melancarkan KEDAI ONLINE SUCCESSMALL.NET yang bertujuan memudahkan masyarakat islam di MALAYSIA untuk mendapatkan bahan-bahan bacaan yang bermutu serta prodak berasakan HALAL & TOYYIBA. Anda boleh membuat pembelian secara online melalui URL:- http://www.successmall.net.
Semoga usaha saya ini mendapat sokongan daripada anda semua. Segala pandangan dan sokongan terhadap usaha saya ini saya ucapkan ribuan terima kasih.

Posted on March 7, 2012, in Alam maya, E - Catatan Penulis, E-Business. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

