Jemputan ke Majlis AQIQAH & Cukur Jambul

Salam buat semua..

Lega rasnya kerana ke semua markah dan skrip jawapan pelajar telah saya hantar ke bahagian akademik UiTM. Ini adalah masa yang terbaik untuk berehat. Saya akan bercuti bersama keluarga ke Kuching Sarawak mulai 21hb Mei – 24hb Mei 2009. Saya berharap sangat dapat berjumpa bekas-bekas pelajar dan rakan-rakan lama di Sarawak. Hampir setahun saya tidak ke sarawak selepas berpindah ke UiTM Johor.

Anak perempuan saya Nur Aqilah Bashirah telah masuk hari yang ke 50 . Atuk &  wannya [nota: panggilan nenek untuk orang negeri sembilan]  mahu mengadakan majlis cukur jambul untuk cucunya.  Justeru itu , kesempatan ini juga saya ingin menjemput semua rakan-rakan dan semua pelajar saya ke Majlis Aqiqah & Cukur Jambul  anak perempua saya seperti di bawah :

JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH & CUKUR JAMBUL

Dengan segala hormatnya menjemput semua rakan-rakan & pelajar-pelajar

TARIKH       :- Sabtu, 30hb. MEI 2009

MASA             :- 11.00am – 2.30pm

ALAMAT     – Sri Andalasz, Lot.Pt 4662 Tampin Jaya Tampin, 73000 N.9

Diharap dengan kedatangan kalian semua dapat memeriahkan majlis ini. Terima Kasih.

Jika tersesat bolehlah hubungi saya di 016-3987048.

 

 

 

Posted on May 18, 2009, in E - Catatan Penulis. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. salam. tahniah buat En. Bakri dan isteri kerana mendapat cahaya mata baru.,,,saya mendoakan agar majlis En berjalan dengan selamat…AMIN…

  2. Excellent beat ! I would like to apprentice even as you amend your website, how could i subscribe for a weblog web site? The account helped me a applicable deal. I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright transparent concept

Leave a comment